Lite hjälp..

Okej. Jag har ett litet problem.

Jag har ETT par byxor jag vill använda nu. Ett par. Såklart har jag ju jeans också, men det är inte alls det jag väljer att ha på mig. Ett par mama mjukisar har jag.
Nu till problemet.

Om mitt vatten går när jag har dessa byxor på mig. Vad tar jag med mig på BB? Hinner jag tvätta byxorna? Måste jag köpa ett par till? Det känns ju lite onödigt, eftersom han förhoppningsvis kommer inom två veckor.

En annan fråga. Någon som har nåt tips på nån bra amningsbh? Kom igen nu! I need your help!

Kommentarer
Postat av: Erika

Går vattnet i byxorna så får du stjäla din karls mysbyxor ;).

2010-09-19 @ 19:44:17
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0