Hur ska detta gå...

Jag har haft Marcus hemma sedan vi blev tillsammans. Sen vi flyttade till Sundsvall tror jag att han har lagat varenda middag. Nu har Marcus börjat jobba och jag ska försöka se till att det står middag på bordet när han kommer hem.

Jag gillar det här med ugn. Jag kan det. Baka är min grej.
Spisen är någonting helt annat. Man behöver inte vara bra på att laga mat bara för att man kan baka.

Så. Ikväll blir det köttfärssås. Sist jag lagade middag gjorde jag köttfärssås. Då var köttfärsen dålig och vi fick äta på Mc Donalds. Jag hoppas på bättre lycka den här gången. Håller ni tummarna för mig?

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till jobbet Mackan;)

2010-09-23 @ 07:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0