Stockholm i helgen igen

Igår hade lilleman en superdag. Sov 5 timmar mitt på dagen och var som ett ljus hela kvällen.
Nu försöker han tappert kämpa emot sömnen. Gissar att det inte kommer gå sådär jättelänge till.

Jag försöker packa. Vi åker nämligen till Stockholm igen idag klockan 14.
Min stora fundering är om jag ska packa ner småhjulen till vagnen eller inte. Vinterhjulen är ingen höjdare att gå i affärer med.

När Theo sen har somnat blir det långdusch med hårkur för mig. Sånt är man värd ibland.
Egentligen är jag värd en massage också, men det får bli när brösten har ställt in sig på hur mycket mjölk lilleman behöver.

Förresten. Min lilleman är världens finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0