Helt galet trött.

Jag och Theodor kompar inte så bra idag. Han är pigg som en mört och jag är således svintrött.
Han har sovit en timma sammanlagt idag, och jag vaknade med huvudvärk.
Resten av tiden har han ätit (typ varannan timme, om inte oftare) och sen har han inte velat ligga i sin säng, bara i mamma eller pappas (när han var hem på lunchen) knä.

Nu har jag äntligen fått honom att ligga i sin egen säng, han sover dock inte.

Jag har en tvättmaskin att hänga, ett huvud att stilla och ett kök att plocka undan i.
Det får bli sängen för mig. Nu skulle jag velat ha en tv i sovrummet.

önska önska runt i ring,
önska kostar ingenting.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tänk vad man kan ha det bra, säg vad du vill haaaaa...

En boptering! Trall..

2010-11-09 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0