1 månad sedan..

Jag har helt kommit av mig här, och jag har hundra ursäkter. Men dom vet ni alla! :)

Jag fick hem en ny laddare till min kamera idag. Så nu var det väl dags att skriva en rad också, tänkte jag. Tro inte att ni ska få någon bild för det - för kameran laddas fortfarande..

Jag har dessutom varit sjukt dålig på att knäppa bilder på lillmagen (som för övrigt håller på att bli gigantisk), och jag vet att jag kommer ångra det. Men det är aldrig för sent att börja. V.22+1 får bli första bilden :)

Nu blir det biggest looser och soffmys hemma hos oss. Vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: Erika - Gravid

Äntligen lite uppdatering här! :D

2010-06-01 @ 12:54:30
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0