Trevlig fredagskväll

Igår hade vi en fullspäckad dag.. Jag började, som ni vet, med att gå till tandläkaren och till frissan. När jag sedan kom hem åt vi lite hemmagjord pyttipanna och sedan somnade jag som en stock på soffan. Så himla trött!!

Efter den lilla sömnstunden bytte vi om och gick på gymmet för att köra ett bodypump pass. Och satan va jobbigt det var! Både jag och Marcus är rätt van att köra gym ändå, men det här var ju repetitioner i 5 minuter! Helt galet!!

När vi kom hem igen började vi med lite städning och matlagning. Matte och Johanna kom och hälsade på och vi åt supergoda enchiladas till middag. Sen spelade vi monopol, och jag vann!!! Till efterrätt åt vi(en alldeles för stor) vitchokladmousse med naturella hallon till :) Supergott!

Efter den helkvällen somnade jag som en stock i sängen. Och nu sitter jag här och ska åka och jobba, känns faktiskt helt okej:) Det lär vara mycket folk på birsta eftersom det varit snökaos hela veckan och det var löning i måndags.. Så om ni inte varit på birsta i veckan, åk dit!!! :)

Off i go then ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0