Lång dag på jobbet

Här på jobbet har det varit EXTREMT lugnt idag. Jag har varit väldigt trött också, efter gymmet imorse.. Anneli har fått stå ut med en slöapa här :)

När jag kommer hem funderar jag på om jag ska göra enchiladas till Marcus som verkar ha blivit lite sjuk såhär på eftermiddagen... Jag blir nämligen superhungrig efter att jag tränat.. Åt Jakiniku(stavas det så?) direkt efter träningen. När jag kom på jobbet var jag så hungrig att jag åt en ostmacka. Nyss åt jag ett äpple och är fortfarande hungrig! Galet....

Förresten så har jag lovat min trogna läsare Sara att lägga upp biler på lägenheten, så nåt sånt kommer antagligen när vi fått lite mer ordning där hemma! Och jag hoppas verkligen att vi får ett förråd snart, jag håller på att bli tokig på att ha massa skrot i lägenheten..

Dags för stängning! :)

Kommentarer
Postat av: Arja Janne

Tyckte vi fick lite gjort ändå ja, piskade ju dig liiiiite hehehe närå..

2010-01-28 @ 12:29:14
URL: http://arianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0