Goda apelsiner

Apelsinerna är helt galet goda den här tiden på året. Så jag åt apelsin och passionsfrukt till fika igårkväll.. Och så bölade jag en hel del till filmen vi såg. Himla bra alltså!

Imorse höll jag på att försova mig, klantig som jag är.. Men jag hann i alla fall äta en apelsin och ett ägg (jag kokade två ägg.. Men ett utav dom ville inte lossna från skalet så jag blev tokig och slängde hela skiten..) till frukost innan jag fick springa iväg till bussen..

Nu står jag på jobbet och inser att alla andra människor i hela sundsvall ligger antagligen och sover nu, eftersom det inte är en kotte på birsta.. Och jag jobbar till 18 ikväll!! Känns rätt jobbigt kan jag säga.. Men imorgon är jag ledig, och till helgen ska jag ner till Stockholm och Nyköping! :)

Ha en bra dag allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0