Fredagskvällen

Jag börjar med att berätta om helgen..

I fredags var jag ledig från jobbet. Vid ett mötte jag upp Sofia för att gå lite på stan och sedan åka ut till birsta och shoppa lite mat m.m. :) Det blev lite reafynd på vila och ett nagellack från kicks också!

Till middag åt vi rotsaksgratäng, pepparbiff och avocado - Supergott!! Till efterrätt gjorde vi en vit chokladmousse med naturella hallon till. Också sjukt gott!!



På fredagen blev jag också faster till världens sötaste lilla skrotunge Lucas!


Vad vill ni se mer av här i bloggen? Några önskemål? :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS TILL BRORSONEN LUCAS! :) Vilken bra faster du kommer vara! ;)



Sjukt gott det såg ut med vit chokladmousse..recept..tack! ;)

2010-01-17 @ 18:37:16
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Karin

Såg ruggigt gott ut det där !

2010-01-17 @ 18:59:07
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0