Dyrt med tandläkare!

Imorse när jag kom på jobbet kom jag på att jag skulle skaffa en tand försäkring. Så jag ringer till Folktandvården, och dom säger att jag måste göra en undersökning innan dom kan ge mig en försäkring. Så imorgon åker jag på folktandvården klockan 10.30. 600 spänn skulle det gå på, helt jävla sanslöst.



Hoppas att dom ser min visdomstand som håller på att komma ut. Det känns som att den går rakt ut i kinden, inte okej!

När jag väl var igång med attbränna pengar, tänkte jag, så ringde jag och bokade klipp- ,ögonbrynsplockning-, färgning- och fransfärningstid. Nu ska det bli någonting vettigt utav det här ansiktet :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då skulle du höra vilket samtal jag haft med en tant på folktandvården, måste vara den knäppaste ever! :D



Jag ska också skaffa en såndär försäkring..min tandläkare sa åt mig då han såg att jag kommer måsta operera bort mina visdomständer..nej jag har alltså inte fått mina ÄN!



Du har en AWARD att hämta hos mig gullet! :)

2010-01-28 @ 21:26:47
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är emot det där med försäkringen..Men jag hoppas de är snälla med dig! Good luck :)

2010-01-28 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0