Stor frukost!!

Inatt vaknade jag med världens magont. Fick kliva upp och gå på toa och sen försöka somna om igen. Har ingen aning om vad det var för nånting heller? Hur kan man bara vakna mitt i natten och ha superont i magen? Himla konstigt..



När jag vaknade imorse var det i alla fall bra igen, så jag ska inte klaga :) Jag har precis ätit en stor frukost på två rostade mackor med ost och två ägg. Jag kommer antagligen vara proppmätt tills lunch i alla fall ;)

Jag tänkte snart hoppa in i duschen, sen slänga i en tvättmaskin. Tvättkorgen är alldeles full nu och även fast vi har en tvättmaskin i lägenheten kommer man sig inte för att tvätta.. Lateheten tar över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0