Godmorgon!!

Godmorgon! Ännu en tidig morgon här på bankgatan.. Jag börjar bli van nu.. Men är ändå himla glad att jag slipper sitta och åka från Härnösand i det här vädret och den här tiden på morgonen :)

Jag har precis ätit två rostade mackor med ost och nu tänkte jag smälla i mig en apelsin innan jag ska dra iväg på jobbet för ett 10 timmars pass. Har även kokat två ägg som jag ska kunna äta för att inte svälta ihjäl innan jag får sällskap på jobbet :)

Ha en bra dag allihopa! Förhoppningsvis får jag ingen tid till annat än att sälja bhar idag :)

Kommentarer
Postat av: Daddy

Hej Gumman. Himla kul att läsa bloggen så man ser vad du gör. Här hemma rullar det bara på men i morgon är det match igen. På söndag skall vi till Ö-vik. Hare!

2010-02-03 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0