Apelsiner är min nya last!

Trots en ledig dag har vi haft fullt upp här på Bankgatan. Jag har hunnit tvätta två maskiner (en är fortfarande i maskinen...). Det var verkligen behövligt kan jag säga! Det svämmar fortfarande över i tvättkorgen.. Sedan har vi hunnit med att planera lite inför förlovnings/inflyttningsfesten vi ska ha här framöver..
Lite drygt en timme blev det på gymmet idag också, och det är så himla skönt att börja komma in i träningen igen nu!

Kvällen har spenderats i soffan - kändes välbehövligt eftersom det är tre långa dagar kvar på jobbet innan jag får långledigt och åker ner till Stockholm och Lucas :) Middagen idag blev fläskfile i ugn, super enkel och jättegod mat. Till kvällsfika har det blivit två skivade apelsiner.. Jag kan verkligen inte sluta äta dom! Haha... Dom är så goda!

Nu ska vi boka lite resor och sen gå och knoppa :) Imorgon tänkte jag kliva upp med tuppen och försöka hinna träna innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0