Grillat!

Undra hur många det är som har grillat ikväll? En sån här solig och varm dag gör ju att vårkänslorna kommer fram, och med våren kommer köttet på grillen.

Jag är hemma hos mamma och pappa och blir utfodrad. Det är alldeles perfekt tycket jag :) Idag har farmor och farfar varit och hälsat på dessutom, och jag och marcus fick jättefina dukar och ett suuupersött kristall socker kupa.. Kan man kalla det så? Ni ska få se bilder framöver i alla fall :)

Tänkte att jag skulle uppdatera er om läget medans det är paus i Wallander. För ja, vi har ätit grillat och kollar på Wallander. Så sjukt svensson :)

Nu får marcus gärna komma hem också. Saknar massor..

Kommentarer
Postat av: Alma

Snälla rösta 5 hjärtan på min bild, här:

http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/haggblomma-0 Det skulle betyda så himla mycket för mig =D Man kan vinna en SYSTEMKAMERA! och jag har ingen men jag älskar att fota. Jag hoppas att du vill rösta <33

Din blogg äger:)

2010-04-12 @ 19:13:03
URL: http://almathurfjell.blogg.se/
Postat av: Erika

Oktober är en bra månad, sådär lagom liksom :). Oftast blir man ju flyttad på datumet efter ultraljudet ja, men vissa blir inte det, vi blev det inte iaf även om jag önskat att vi blev flyttade en dag eller så för alla undrar om man säger 13:e eller 30:e :P, I-landsproblem vettu ;).



Man brukar inte få lyssna på hjärtljuden så tidigt om man inte har tur och har en "snäll" BM, det är för att det ofta är svårt att hitta hjärtljuden på så små knoddar och man vill inte oroa mamman i onödan. Skulle du vilja pröva lyssna ändå så har jag en Angelsound hemma som du kan få låna! Man ska inte lyssna länge och så ofta med den men det var härligt att få veta att allt var bra där inne när man var extra orolig ibland :).



Vilken barnmorska har du? :)



Hehe, och värre ska det bli! ;) I början tyckte jag man kände sig stor bara för att man var rätt svullen men det ändrar sig och blir bara bäs sedan :).



Vi har inte en susning om vad det är för någon så jag är sjukt nyfiken :P. Ska ni ta reda på det om ni får möjlighet?

2010-04-13 @ 11:21:12
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Småbarnsmamman - Mamma till en liten pojke med Diabetes

Du...tävla inne hos mig..du kan vinna fina priser! ;) Kram!

2010-04-13 @ 16:17:28
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0