Juicen är klaaar

Vi är hemma!

Idag har jag och Pia haft en "kulturdag" som Pia sa. Vi har varit på Akvaria och kollat på fiskar, så sjukt coolt!! Jag såg bland annat blåa grodor, som jag vet att Sanna i min förra klass skulle ha älskat! ;)

Efter akvaria gick vi på marknaden som var på Sergels torg. Där fanns det fudge.. Mmmmmm.. Som dessutom kostade 28 kr /hg, rena jävla rånet.. Efter en tur där som också genererade i pannkakor med smör och socker så tog vi bussen hem.

Vårt tåg hem gick 14.30 och var framme 17.50.. Vi åkte då, alldeles för hungriga för att åka hem, till min kära mor som bjöd på oxfilé och klyftpotatis med tårta till efterrätt.. Vi plockade massa äpplen, med inspiration från micke och pia. Sen åkte vi hem och gjorde äppeljuice.

Nu sitter vi bara i soffan. Nothing hill rullar i bakgrunden och jag är rätt så slö faktiskt, trots en helg med ren lugn och ro..

Imorgon börjar jag 9, så jag måste kliva upp sjuhelvetiskt tidigt..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0