Ikväll kommer min älskling hem!!

Nu är curling-änka-helgen över snart. Marcus kommer till Sundsvall 15.50 och då är jag officiellt inte ensam i Härnösand längre..

Igår tog Anna-Karin och Pecka hand om mig trots en låååång dag i Sundsvall med massa shopping (ja, det är jobbigt att shoppa, även för tjejer). Vi åt svingod soppa och svingoda räkor. Sen svullade vi godis och sombreros som aldrig förr, mums. Det här var även premiären för madagaskar 2 för min del.

Idag är det jobb mellan 12-18, vilket betyder att jag har fått en välförtjänt sovmorgon.. Jag behöver inte vara klar förrän om en timme och tio minuter, vilket är lyyyyx!

Ta hand om er idag nu. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0