Höstskor

Ja, jag har ju funderat på det här med höstens skor. Jag var in på Nilsson igår och hittade ett par fina fodrade höga fina stövlar. Men det känns lite tidigt att ha både högt och fodrat än. Så nu har jag börjat fundera på dessa converse med låg kant och i skinn. Jag gillar ju ivory (Cremefärgat) och brunt, så det skulle säkert passa super till mina kläder i höst!


Frågan är bara om dom är ljus eller mörkbruna? På den här bilder ser dom ju onekligen röd/ljus-bruna ut. Jag önskar dock att dom är lite mörkare, mot svarta hållet. Jag får kika förbi en skobutik i Stockholm och kolla in läget. Vad tror ni om detta?


Kommentarer
Postat av: Michaéla

Jag tycker dom är skitsnygga! :)

2009-09-15 @ 20:44:45
URL: http://michaelarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0