Trött och full av cola

Sitter i köket med mamma och pappa och har precis ätit upp filen. Snart ska jag åka och jobba i åtta timmar. Det känns lite drygt med tanke på att jag har jobbat 3 timmar (igår) sen i onsdags.. Men det är löningshelg, så det kan bli bra ändå :)

Men jag är så trött!! Igår på curlinghallen höll jag på att somna. Tur att grabbarna "avgjorde" i sjätte omgången så att jag fick åka hem lite tidigare. Eller vänta. Jag fick åka till Mc Donalds med min odrägliga bror som senare spillde en hel cola över mig. Därför har jag Marcus linne på mig idag. Men inte är jag ledsen för det inte!

Så, nu har jag väckt Marcus och ska mysa lite innan jag drar på jobbet. Hoppas ni får en bra söndag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0