Morgondagens planering

Så, planeringen för morgondagen ser ut som följande:

x 09.30 - Uppstigning (vi tar sovmorgon imorgon, det är vi värda..)
x Äta frukost mellan 09.30-10.30..
x Åka på Coop och handla lite mat (kanske.. Vi kom på nu att vi ska vara borta hela helgen ju..)
x Träna mellan 12-13..
x Äta lunch och sen åka till Sundsvall.

Vi kommer vara borta hela helgen. Marcus har Medelpadsträffen och därför bosätter vi oss hos föräldrarna under tiden. Det blir perfekt, för jag jobbar ändå hela helgen..
Jag tror att jag tar med mig datorn, och kameran får jag inte glömma!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Det låter som en lugn och skön morgondag! Hoppas den blir fin! Vad tränar du för något?

2009-10-21 @ 23:01:50
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0