Min söndag

Hemma från slit och släp. Eller, jag jobbade 12-16 idag vilket är en otroligt kort dag. Men jobbigt ändå att åka fram och tillbaka för att bara jobba 4 timmar.

Karin kom in på jobbet idag.. Vi bestämde att vi skulle fika, så när jag hade slutat jobbat satt vi 1½ timme på Waynes och snackade skit. Hon ska flytta till Norge på tisdag. Kommer säkert bli skitkul för henne, men tråkigt att inte ha henne här hemma!

Ikväll blir det söndagsmys med min favoritpojke. Vi ska äta på Thai och sedan gå på bio - ungefär det enda som går att göra en söndag i Härnösand. Men det är också bästa thai maten jag ätit i Sverige, så det är helt underbart!

På bion ska vi se Bröllopsfotografen. Någon som sett den? Vi tror i alla fall stenhårt på den!

That's my sunday. Vad gör alla ni ? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Vilken otroligt HÄRLIG söndag!! :)

Mys med Tahimat och grejjor! ;)



Vi har påbörjat renoveringen av Tindras rum..FINALLY!! :) Gubben sliter för fullt och jag tog rast, det måste man få när man är en tjockis! ;p

2009-10-18 @ 18:54:31
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har hört att den ska va bra iaf=)

2009-10-18 @ 21:26:08
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0