Ha en trevlig dag

Igår efter jobbet åkte jag och kikade på en totalt värdelös match. Timrå förlorade mot Djurgården. Marcus var lycklig däremot!

Sedan åkte jag hem och åt hos mamma och pappa med Petter&Sandra, Matte&Johanna, Kicki&Christian och Mamma&Pappa. Det belv supergod mat bestående av en laxrulle till förrätt, oxfile och rotfrukter i ugn till huvudrätt och äppelpaj till efterrätt - supergott!

Jag åkte hem och hann nätt och jämnt till Andys inflyttningsfest här i Härnösand. Vi blev kvar till runt ett ungefär, när vi tog oss hem och gick och la oss!

Idag har vi sovit ut rejält. Halv tio klev jag upp och gjorde frukost, som idag fick bli morotssoppa! Nu ska jag skynda mig iväg till jobbet.. Have a nice day! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0