Fått mycket gjort

Vilken effektiv dag!

Vi åkte och tränade en timme på förmiddagen ändå, axlar och ben blev det idag. Jag blir så sjukt peppad när jag väl kommit igång! Hoppas att det händer någonting inom en snar framtid..

När vi kom hem från träningen ställde jag mig och gjorde köttfärssås. Ni ska veta att det konsumeras en hel del köttfärssås i det här hushållet. Vi gör säkert den maträtten 2 ggr i veckan, och då lagar vi så att det finns i kylen/frysen till luncher m.m också. Helt galet!

När maten var uppäten (och family guy tittad på) tog vi en liten tupplur. Så skönt att göra det efter maten :). Sedan har jag varit iväg och handlat. Nu ska jag alldeles strax ställa mig och försöka baka ett bröd av ett recept jag fick av Pia.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0