Brödbak ikväll

Jag har precis ätit upp min frukost, smoothie - dagen till ära. Nu sitter jag mest och koma-surfar (ni vet när man bara sitter och klickar ..), ett beteende jag och Marcus lätt faller in i.

Idag tänkte jag baka något slags bröd. Maria inspirerade mig igår, hon hade bakat nåt grekiskt, tror jag.. Och sen ska det bli morotssoppa till det!

Ikväll ska Marcus iväg och umgås med några människor.. Jag funderar vad jag ska hitta på, förutom att kolla på idol. Det är ju inte sådär superkul att kolla själv..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter hur mumsigt som helst med morotssoppa och nybakat bröd! =)

2009-10-16 @ 12:56:46
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0