Aj aj aj ...

Nu sitter jag i mamma och pappas nya kök. Jag har en träningsvärk från helvetet. Igår körde vi marklyft på gymmet. Marcus sa någonting i stil med "det här är en sjukt bra övning, man får med hela kroppen!!"och ni vet vad man tänker då? "mmm.. visst..". Idag har jag den värsta träningsvärken på länge. Imorse var jag helt övertygad om att jag inte ens skulle kliva ur sängen. Nu har jag tagit mig till köket.

Igår hade vi i alla fall sjukt trevligt, och på lördag gör vi om det! Modevisningen var bra, Moyo och Martins var överlägset bäst showmässigt, tycker jag. Amanda kom förbi och snackade lite under kvällens gång hon också.

Får se om jag kollar någont curling idag. Annars är det enda som är inplanerat en myskväll med Amanda, Emma och eventuellt Loffan. Kommer bli mys det! Uppdaterar under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0