Vatten i stora lass!

Jag blir inte bakis eller mår illa på något sätt efter att jag druckit. Kanske beror på att jag gör det så otroligt sällan? I vilket fall. Det enda jag blir sugen på är vatten. Vatten i massor. Dom som känner mig kommer nu tycka att det här är mycket mystiskt, för jag dricker aldrig någonting. Det enda dagsintaget av vätska jag har är genom maten jag äter.

Imorse drack jag 2 glas juice. Nu här på jobbet har jag druckit två STORA glas vatten och känner ändå att det skulle va gott med lite vatten.

Är det någon som kan förklara detta? :) Får jag sån fruktansvärd vätskebrist av att dricka alkohol?

Kommentarer
Postat av: Arja Janne

Ja det säger ju sig självt, alkoholen torkar ut kroppen inifrån, du har väl hört varannan vatten? och dricka en massa vatten innan sängläge. Fast du såg inte så slö ut på jobbet ändå!! ;) Rosenknopp hahaha...

2009-11-15 @ 21:00:36
URL: http://arianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0