Sugen på konstiga saker

Jag fick ett ryck idag och blev sugen på att städa badrummet. Det här kommer göra både min mamma och farmor mycket förvånad, men det är sant. Jag blev sugen på att städa badrummet.
Så när vi var på affären idag köpte vi Cillit BANG, skurhandskar och ny skursvamp. Efter middagen så satte jag igång och skurade hela badrummet, från topp till tå!

Jag kan med säkerhet säga att duschavlopp är det absolut äckligaste jag vet. Jag brukar inte vara sådär fjåsig med äckliga saker, men duschavlopp tar alla pris. Medans jag rensade där tänkte jag "den vidrigaste döden skulle vara att drunkna i ett duschavlopp".

Nu är det i alla fall klart. Det tråkigaste är bara att det knappt syns att jag har skurat. Men det har jag i alla fall. Det vet i alla fall jag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Antingen har ni ett väldigt stort duschavlopp eller så har ni små huvuden..för hur ska man annars kunna drunkna i det? :P



Duktiga du..kommer du och tar mina badrum också!? ;)

2009-11-25 @ 09:10:18
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0