Pust och stön

Sådär ja.. Nu har jag varit på gymmet och kört skiten ur mig. Efter 25 min på löpbandet var benen stumma som torra gummiband (jag får skylla på min förkylning senaste veckan), då skulle jag köra marklyft... Pust.. Tur att jag har med mig Marcus som peppar (tvingar) mig att fortsätta, annars hade jag lätt gått hem efter marklyften idag.. Men jag fortsatte och körde två övningar till. Grymt stolt!

Nu ska vi snart slänga i oss lite makaroner och köttfärsbiffar, sen ska vi åka iväg och kolla hur det går på Öfvre bondsjön för Anna-Karin och Pecka..


Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

haha oja, de är helt klart underskattade :D haha ojoj, duktig du är..ja nöjer mig med en promenad:D

2009-11-02 @ 18:54:39
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, verkligen :D

2009-11-02 @ 19:19:52
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0