Ont i småfossingarna

Jag står på jobbet och nu börjar det på riktigt VÄRKA i min fötter efter ett åtta timmars jobbpass. Det här med att ha öppet till åtta på lördagar kanske dom bara ska ha typ två veckor innan jul, för nu är det ju ändå ingen här!!  Alla vill väl vara hemma och mysa på sin lördagskväll (inklusive personalen som står i butikerna..)?

Jag har i alla fall haft en himla kul kund. Hon ville ha en bygellös bh, inte alls speciellt konstigt, men jag undrade ändå varför? "För att det inte ska pipa när jag går igenom säkerhetskontrollen på flygplatsen" svarade hon.. Haha :)

Igår var jag och Marcus och hälsade på Matte och Johanna. Där bjöds det på två olika sorters glögg, godis, fikabröd, idol och massa spel. Jag vann naturligtvis, det vill jag att ni ska veta ;) Mysigt var det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0