Melissa rules

Jag står på jobbet och poppar Melissa Horn. Hon är alldeles fantastisk ju!

Om lite mindre än en timme ska jag skyyyynda mig till eon för att kolla på hockey. Mina fina föräldrar har låtit mig ta parkeringsplatsen för att jag ska slippa parkera på en vanlig parkering, för då hinner jag knappast.. Och så har jag fått tagit deras Volvo så att jag kan räsra hem! :D

Jag har dessutom köpt värsta blåsan till ikväll! Haha.. Bikbok Maria kan då lura på mig det mesta. Dessutom fick jag springa ner på Body Shop och få lite färg i facet av Sara :) Jag är redo.

(Har förresten inga skor, men det ska min syster så fint få stå för ... ;D )

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du får toppenkväll!! :)

Jag hann inte förbi dig idag.. :/ Tänkte springa in men det har blivit en massa pyssel hemma istället.



Hälsa syster yster din! ;)

2009-11-14 @ 18:31:55
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Maria

Du kommer att vara såååå snygg i ditt nya fodral:)

Tävling!!! Hur kunde jag missa den??????

2009-11-14 @ 19:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0