Matplaneringen

Det har blivit dålig planering med maten idag. Jag åt, som ni såg, en bra frukost. Men man klarar sig inte till klockan 2, och jag glömde frukten hemma. Så när klockan blev två och Frida kom och löste av mig på jobbet hade jag ingen lust att stå och vänta på att få mat. Så jag sprang ner och köpta en mc chicken.

Till middag hade jag ingen aning om vad jag skulle käka, men det löser sig tänkte jag. Istället åkte jag till Tula och fikade runt sex. Jag satt kvar där till 22.30 och körde sen på rekordfakt hem till Härnösand.

Nu orkar jag inte ställa mig och laga mat. Så jag äter en fiskoljekapsel, en proteinshake och en passionsfrukt. Då får man i sig allt det nödvändiga utan att laga mat. Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0