Lite trött och seg :)

Jag står på jobbet och är sådär lagomt seg efter gårdagen :) Jag hade i alla fall en superkväll med brudarna igår som innehöll både det ena och det andra (bland annat vaniljpannacotta med björnbär.. mmmm)!
Väl ute blev det som det alltid blir, alla drar åt olika håll. Jag stannade på Svenssons till halv 2, då mamma fick komma och hämta mig. Gick förbi syster en sväng på väg till mamma, och fick således sällskap från lägenheten till bilen :)

Nu står jag och funderar på om jag ska åka förbi ishallen sedan och kolla när Marias små korvar åker på skridskoskolan, tror att det får bli så :) Hade varit ännu roligare om Maria hade åkt, dock :)

Hur är eran söndag?

Kommentarer
Postat av: Maria

En annan gång lovar jag att snöra på mig ;) Snacka om Bambi!!... fast ändå inte.. Kanske mera som Dumbo på skridskor...! Yes! Så blir det!

2009-11-15 @ 17:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0