Idag har varit en fantastisk dag!

Jag och Marcus började med att träna vid kvart i elva. Skönt med tanke på att jag inte har tränat på en hel vecka! Trodde dock att det skulle vara mycket jobbigare än vad det var.. :)

Sedan åkte jag iväg till Sundsvall och kollade lägenheten (SOM VI SKA FLYTTA IN IIIIII!!!!) igen. Vi kollade på den i fredags också, men jag ville inte säga någonting innan vi visste att vi ville ha den :D

Efter det åkte jag och Sara och kollade ute i Njurunda på Nordljus. Där köpte jag en finfin burk och en handgjord tvål. Sedan åkte vi vidare till Gårdsbutiken i Timrå, där Sara aldrig varit.. Vi avslutade såklart inredningssvängen på butik Anneli i stan.

Nu sitter jag hemma i soffan. Glad som satan.

Kommentarer
Postat av: Angen & Algot

men va fan läser jag, ska ni flytta till sundsvall nu=)

härligt, vart då?

kram

2009-11-18 @ 17:42:17
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0