Handlat och städat

Nu har jag rivit ut allt i våra skafferier, städat och satt i ordning där inne. Nu kanske man till och med kan hitta det man söker efter!

Mitt upp i alltihop ringer min ömma fader och säger någonting som gör mig väldigt glad. Ni får veta mer om det sedan. :)

Jag köpte glögg och pepparkakor när jag var på affärn idag. Tänkte att jag kanske skulle kunna muta Mackan med en myyyyskväll ikväll med tända ljus, glögg och pepparkakor. Vet ni.. Innan jag träffade Marcus gillade inte jag glögg, jag tyckte på nått sätt att det var varmt-sött-äckligt! Nu längtar jag efter november (ja, man får börja så tidigt) för att få dricka denna underbara dryck! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0