Grattis till min pappa

Det var tungt på gymmet idag. Körde benböj och benpress, sen började jag må så illa att jag var tvungen att sätta mig ner och bara glo sista kvarten på passet. Marcus kämpade på bra medans jag bara satt där och häckade. Frågan är varför jag helt plötsligt började må sådär illa?

Nu mår jag i alla fall bättre i magen, men nu har jag lite ont i huvudet istället. Kanske är det så att jag måste dricka lite vatten? Jag är väldigt dålig på att få i mig vätska. Den enda vätskan jag får i mig kommer i princip från maten jag äter (förutom apelsinjuicen då .. :D ).

Klockan fyra åker Marcus iväg för helgen. Han ska till Stockholm och spela curling igen.. Därför åker jag som sagt till mamma och pappa ikväll. Pappa fyller förresten år idag!! GRATTIS !!!!


Kommentarer
Postat av: Angen

aaa..elr annasara =)

2009-11-05 @ 14:31:10
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0