Fotbad var länge sen!

Jag skulle egentligen ha hängt med Loffan ikväll, men det kom en pojkvän i vägen. Istället tänkte jag att jag skulle göra nåt som jag aldrig gör - fotbad!


Så nu har jag filat och klippt, smörjt in och donat. Nu ska fossingarna bli finfina! (jag tycker egentligen att fötter är vidriga..) Funderade också på om jag skulle måla nån fin färg på tårna, men har inte orkat ta mig upp på övervåningen för att kolla efter färger :)

Imorgon ska jag och Tula julbaka lite. Jag vet att vi är lite tidig, men vi ska försöka sprida ut det lite eftersom vi "jobbar om" varandra ganska mycket närmaste veckorna. Och man vill så klart ha julfika till första advent! :) Mer om bakandet imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0