Första köpet :)

Jag, syster och hennes pojvän, eller fästman, har varit ut i skogen och hämtat vårt första möbelköp till nya lägenenheten - en bokhylla som ska målas och fixas :) Eftersom jag aldrig har kört släpvagn fick jag köra in till stan, och sen tog kicki över för att klara av slaskvägarna ut till Matfors.. :)


Här är vår nya fina bokhylla :)


Jag sitter just nu och kollar på en kille som springer med hjälpa av några slags proteser. Det är fantastiskt facinerande att han verkligen kämpar på som han gör! Otroligt!

Kommentarer
Postat av: Johanna Småbarnsmamman

Åh den var superfin den där bokhyllan!! :)

2009-11-21 @ 20:05:42
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0