Var fan är min lön?

Grymt trött.. Helt sjukt.

Det var helt okej igår, men både jag och Sanna förstod att vi har verkligen INGENTING att hämta på krogen, så vi åkte hem. Gulliga Carro skjutsade hem mig..

Jag knäppte lite bilder, men jag har ingen dator med mig, så det kommer eventuellt lite bilder på måndag.

Idag är det bakismat dagen, men det är jag verkligen inte sugen på.
OCH JAG HAR INTE FÅTT MIN LÖN!?!?!?!?! Jag skulle fått den igår, men den såg jag inte skymten av. Och den har fortfarande inte kommit. Så jävla irriterande.

Kommentarer
Postat av: evelina

men whaaat? om du inte har fått din lön än så kommer jag inte få min förens nästa vecka ju :O pratade med snubben igår jag...

2009-05-28 @ 11:10:31
URL: http://evelinahed.blogg.se/
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Meh,...sådant är verkligen sjukt irriterande!! =(

Hoppas dom fixar det fort.



Såg att du mutat karln din, undrar just hur jag ska muta min att skriva ett inlägg då? ;) Lite trevligt juh med gästbloggare då och då! :P



Kram på dig!

2009-05-28 @ 17:56:45
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0