Lite schema

Den här dagen känns ångestladdad. Jag vet att det inte är länge kvar tills skolan är slut, men imorgon har jag skola. Och idag tänkte jag kanske kolla på en serie eller så.

Anna var ute och sprang förut, och jag är sjukt sugen på att röra på mig nu. Jag har inte rört på mig på tre veckor tror jag. Men i veckan ska jag komma igång igen, min hosta har nämligen gett med sig.

Min vecka ser ut som följande:

Måndag:
Skola mellan 12-16 (tänkte dock åka in till nio)

Tisdag:
Skola mellan 08.30-15.10
Anna fyller år!
Middag hos Andy, tror jag.

Onsdag:
Skola mellan 10.10-16.30
Möte med jobbet

Torsdag:
Skola mellan 08.30-14.45
Modella med Mamma?

Fredag:
Skola mellan 12.45-13.45 (kommer vara där mer, tror jag)
Klassfest


Kommentarer
Postat av: amanda

wheeeey, party party! :-D

2009-05-03 @ 22:35:12
URL: http://amandaberggren.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

verkar hända en del, hoppas din vecka blir toppen :D

2009-05-04 @ 14:12:14
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0