trött på datorn..

Det är fredag och jag har sovmorgon=gryyyyymt skönt.

Jag vaknade helt utvilad kl sju imorse. Då klev jag och min ganska mycket tröttare pojkvän upp och gjorde frukost. Bacon och ägg för hans del och smoothie för min.

Ikväll kommer ryssan hit, och det ska bli bjudning ala grande från mig och Marcus sida! (jag laddar kameran tills dess)

På skolan idag blir det prov och sen hemgång, fantastiskt skönt!

Btw, jag är lite bloggtrött nu.. Eller till och med lite datortrött. Därav de få inläggen. Men jag kommer igen, det lovar jag!


Kommentarer
Postat av: amanda

och jag vaknade helt utvilad på en lördag klockan halv sju. Är inte det katastrof säg? :P

2009-03-28 @ 07:24:56
URL: http://amandusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0