Sorry guys.

Hejsan!
Dålig uppdatering från min sida måste jag säga. Jag försöker ta igen det nu istället.

Snart är det dags för sjunde och avgörande matchen i Timrå-HV71. Jag hoppas av hela mitt hjärta att timrå ska klara sig vidare, även om hoppet ser väldigt mörkt ut..

Jag och Marcus kom precis upp från näst sista frukosten här i Vancan. Imorgon drar vi hem igen.. Restaurangmat i all ära, men det ska faktiskt bli grymt gott med helmlagade köttbullar och sönderkokta potatisar. Och vanliga pannkakor förstås..

Igår var vi på bankett här i Vancan. Det blev snapsvisor och dansande, mat och dricka. Och så lite Odinmys förstås! Om en liten stund ska jag och Marcus dra på stan och kolla om jag kanske kan hitta någonting härifrån ändå, men innan dete ska vi gå förbi spelarhotellet och kolla om vi får nåt skvaller. Vi hoppas på det bästa.


Tjejerna i sina klänningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0