Lördag

Hejsan!

Jag och Marcus är uppe i ottan för att kolla på förhoppningsvis sista matchen mellan timrå-hv. Ser riktigt bra ut hittills!

Igår var jag, Marcus och Anna och shoppade. Aldrig förr har jag skådat hasselborgssyskonen så shoppingtaggade. Både Anna och Marcus fick med sig massor med bra shopping hem. Själv gick jag näst intill lottlös. Jag hittade ett par jeansshorts.... Jag vill då tillägga att vi var på Kanadas näst största shoppingcenter, 450 butiker.
För att återställa shoppingglädjen gick jag och fixade naglarna. Då var jag glad igen sen!

Nu är det hockeyn igen, sen är det kvartsfinal mellan Sverige och USA, då ska vi hejja som aldrig förr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0