ha ha ha

Det är tydligen 23% av Vancouvers befolkning som är kineser. Det fick vi så sött erfara idag när vi gick in på en kina restaurang. Det var vi.. Och så var det kanske 25 st kineser. När det äntligen kom in en vit tjej med en kinesisk familj tänkte både jag och Marcus:"äntligen kom det en svensk...", sen kom vi på att vi var i Vancouver.

Igår var en grym dag! Vi var i Whistler (där os i alla nordiska kombinationer, alpint och rodel ska gå). Vägen mellan Vancouver och Whistler är den absolut vakraste sträckan i världen (i allafall av alla ställen jag har varit på). Tyvärr går det inte att knäppa så bra bilder med min kamera, men jag lägger ut liiiiite smakprov.
Väl uppe i Whistler var det kallt som fan i skuggan, men solen sken och värmde på ganska bra dit den nådde.


Kolla bergen, och vattnet. Så sjukt coolt!


Marcus i solnedgången...

Nu ska vi surfa lite, sen ska vi upp och kolla på killarnas match. Ikväll ska vi kolla in lite shopping här i Vancan, det ska tydligen vara helt ok. Vet ni, det finns en Change här. Den ska jag kolla in!
Och ikväll ska vi försöka hitta nån nice restaurang!

Har alla det bra hemma?

Kommentarer
Postat av: Mammalena

Hej på er!

Ja vi har det kanon här hemma. Det snöar i stort sett varje dag(!) och altanen är snart full igen kan du hälsa Marcus :-))

Idag är det uppehåll och -7, men vad gör det då Timrå har 3-1 i matcher och kan avgöra i kväll! Ser att det inte går någon nöd på er heller! Kul att ni ser er omkring. Såg i gårkväll på TV , skidskytte från Vancouver med en del svenskar med. Jag smsar i kväll om ni inte har möjlighet att se matchen!

Kram kram!

2009-03-12 @ 07:28:52
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Men vad härligt ni ser ut att ha det Amanda! =)

2009-03-12 @ 09:27:14
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Annie

Hahaha, ja det kan jag tänka mig :) Själv sitter jag här hemma i vintern och kollar lägenheter! :) Har förmodligen hittat en pärla! :)

2009-03-12 @ 12:44:48
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0