dålig igen, jag vet..

Ärligt talat, jag kommer inte hinna med så mycket bloggande nu innan vi åker till Vancouver. Jag hinner knappt sitta vid datorn. Jag borde ligga i sängen och sova nu, för imorgon har jag ett jobb att sköta (som jag fortfarande inte vet hur jag tar mig till).

Vi kom i alla fall precis hem ifrån Stieg Larssons film - män som hatar kvinnor. Många kanske, även om jag inte tror det, dissar den för att det är en svensk rulle. Men gör inte det, för då missar ni någonting. Även sverige kan glänsa till ibland. Mycket sevärd film, se den!

Nu väntar sängen för mig. Imorgon väntar jobbet. På tisdag väntar gymmet med Mackan och på onsdag är det jobb. På torsdag, vet ni vad det är då? Då drar vi till stockholm för att på fredag åka till Vancan! Fy fan va peppad jag är nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0