Dagens aktiviteter hitills..

Jag tänkte bara börja med att säga att jag inte hinner svara på kommentarer. Jag får ta igen allt när jag kommer hem, pust...

Idag har vi hunnit med mycket, man gör det när man vaknar 4 på morgonen!
Vi har ätit frukost på säng samtidigt som vi kollade på hv-timrå (jag vill inte prata om det...)


Våran underbara frukost! Jag år bacon och ägg och marcus åt laxmacka..

Efter frukosten så kilade vi iväg och kollade på Marcus syster Annas match..


Mina nya jeans, btw. Kolla i bakgrunden!! världens coolaste berg!

Sen har vi varit och ätit godaste hamburgaren någonsin här alldeles utanför hotellet.


Mumma!!

Nu ska jag sova en stund, sen ska vi gå/ta en taxi till Vancouver-San José. Det ska bli så jävla häftigt!!
Ni får se bilder imrogon, om vi köper internet!


Kommentarer
Postat av: Mammalena

Åååååååh! Va mysigt ni har det! Njuuuuut! Ni verkar bo nära curlinghallen eller? Ha det bäst! //Mammalena

2009-03-08 @ 10:24:16
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0