Varjför åker man och shoppar i sån här sol?

Jag åkte till jobbet två timmar tidigare idag för att röja upp lite här. Det ser förskräckligt ut och det är lönehelg. Trots det underbara vädret väljer folk att åka till betongklumpen i birsta för att shoppa, jävla galningar.

Jag skulle gärna se en skymt av solen och ber till övre makter att solen håller i sig till, och under, min semester..


Tur att jag började min dag med en jordgubbs/ananas smoothie som ger mycket energi. Det är vardagslyx det!
Back to work..

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Stackare...själv väljer jag stranden! :)

Hoppas dagen går fort!! :)

2009-06-27 @ 09:54:05
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0