Vad kan man göra reklam för egentligen?

Jag märkte förut att dom gör reklam för ändtarmsbesvär på min blogg här nere. Det där är en konstig grej. Måste man göra reklam för ändtarmsbesvär? Har man det så söker man väl hjälp... Det är inte direkt en produkt för merförsäljning.

Nu har vi i alla fall städat lägenheten lite. Och jag har skurit jordgubbar tills ikväll.. Om jag bara hade haft min kamerasladd........
Vi har gjort varsin slags cheesecake tills ikväll. Marcus gjorde en nyttig på kesella och lime. Och jag gjorde en onyttig (men god!!!) på grädde och socker ..

Nu sitter Marcus bakom mig och pratar om att hans gitarr har en själ. Han måste därför stränga om den för att den inte ska känna sig ensam. Mycket mystisk människa....

Kommentarer
Postat av: Anna

En Nikon D50 har jag :)

2009-06-08 @ 12:16:13
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0