Studenten

Vilken fantastisk dag gårdagen blev.

Det görjade hals sju med champagnefrukost och jordgubbar hos Sanna. Alla mötter i ett moln av kärringkläder och käppar.
Det bar sedan av till skolan där våran lekdag skulle ta plats. Vi spelade volleyboll och basket och dansade. Sista basketmatchen var en hård historia, och jag har därför ett blått minne på benet.
När alla lekar var slut var det prisutdelning. Vi vann guldtrofén och fick gå först ut på trappan, så jävla coolt!

Sedan bar det av hem till syster för att övergå från kärring till snygg student. Jag fick till och med min syster att tvätta mina fötter!
Jag möttes sedan av min härliga släkt när vi gått ut från trappan. Marcus och hans föräldrar, farmor och farfar, Matte och johanna, Petter Sandra och Anna, Kicki och så mina föräldrar såklart.

Det blev endel flakåkande och jag blev lite åksjuk faktiskt! Det var i alla fall fantastiskt kul..

Hemma på mottagningen möttes jag av hela gänget + Karin, Amanda och Emma. Vi käkade (jag var helt onaturligt hungrig..) och sjöng en massa. Världens trevligaste middag!
Jag fick dessutom helt fantastiska presenter. Jag visar er lite senare..

Sedan bar det av in till stan och till klassen. Där blev jag inte kvar särskilt länge utan åkte mest in för att säga hejdå.


Idag är jag stans lyckligaste människa, va fantastiskt det här har varit. Tack allihopa!

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Jag vill se bilder då jag missade hela alltet!! Fäller en glädjetår för du var nog vackraste studenten i hela stan! :,)



TVÄTTADE Kicki dina fötter?! Mohhaahaha...och det missar man liksom. ;) Otroligt snäll syster du har måste jag nog säga. :P



Jag vill se bilder...på presenter och på studentan!

2009-06-12 @ 14:51:49
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till studenten Amanda! :) Har du vagarna forbi Chicago i sommar far du garna saga hej :)

2009-06-12 @ 15:05:03
Postat av: Åsa H

Vad synd att vi inte var med! Det blev lite tight för oss. Vi firade med Victor och Sanna! Hoppas vi ses snart. Farbror Thomas och faster Åsa.

2009-06-12 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0