Sims och lägenheter

Jag har fastnat i något slags lågstadieträsk. Jag biter mig i läppen och börjar nästan grina. Jag spelar The sims och är sugen på lösgodis. Jag spelar alltså the sims 2 slaviskt, det är helt galet. Jag har numera fött 6 barn och 2 har flyttat ut. Jag dricker drycker så att jag ska slippa bli gamling. Är det här någon slags fas alla studenter ska behöva gå igenom?

När jag väl lyckats slita mig ifrån sims klickar jag mig fort in på hemnet.se och letar lägenheter i stockholm. Jisses, det är så spännande! Tänk att jag och Marcus kanske kommer flytta till våren. Till våran gemensamma lägenhet, fantastiskt!

Nu ska jag fortsätta klicka omkring.


Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Åh ska ni inte flytta förrän till våren? Då hinner du juh se vår lilla bebis. ;)



Men du The sims 3 kommer juh ut nu...jag måste nog skaffa mig ett jobb så jag har annat att göra om dagarna. ;) Hahaha...jag fastnar lätt i simsträsket. Då är jag ändå gammal. :O

2009-06-04 @ 09:26:10
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0