Samba sambero

Sombreros. Den nya gåvan från gud. Det är ett snaks gjort på majs, tror jag, och dom smakar gudomligt. Jag MÅSTE rekomendera orginal sombreros. Mums.

Annars så har jag rensat ut tre års skolgång i form av mönster, papper och skisser idag. Det är så skönt att bara kasta iväg alltihopa. Bli av med det!
Jag har dessutom sytt klart (nästan) min studentklänning. Hade jag kunnat hade jag visat.

Inatt drömde jag att jag kom till min studentmottagning med orakade ben. Karin Nordin skrattade åt mig och tyckte att jag var en idiot som inte hade vaxat dom i tid. Därför var det en skön känsla att få hem rakhyveln idag.

Nu ska jag käka falukorv och potatis, yummie!


Kommentarer
Postat av: Emilie Byström

Hej Amanda!

Fråga mej inte hur men mamma hittade din blogg! Jag blev så glad att jag suttit och läst om snart hela ditt liv (senare delen iallafall). Själv så är jag väl på ungefär samma ställe i livet som du jag tar studenten på fredag men den underbara pojkvännen saknas än så där ligger du före!:) Jag har tänkt på dig sen vi var tio och du flyttade, helt sjukt att det har gått nio år sen dess! Jag hoppas att jag får läsa mer om allt som händer och om vad det blir av dig till hösten! Hälsa anders och Lena. Vi hörs :)

/Emilie från Österbilsjö :)

2009-06-08 @ 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0