Min födelsedag

Det blev fint väder på min födelsedag!!! Och det ser ut att fortsätta vara fint väder i någon vecka till. Jag är så solbränd och så lycklig!
Jag köpte solskyddsfaktor idag. 99 jävla spänn, rena rama rånet!

Här kommer i alla fall lite bilder från min födelsedag.


Sushilunch med älsklingen

Eftermiddag i poolen

Middag med familjen

Mina söta föräldrar

Jag och min bror är inte helt friska..

Nu ska jag vänta tills solen kommer på balkongen och tills dess ska jag smörja in mig med min svindyra solskyddsfaktor.

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Grattis i efterskottttttt!!! Fina bilder och fina saker du fått!

2009-06-25 @ 12:27:33
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • RSS 2.0